Plugin Duplicator, un plugin de migrare WordPress. Plugin-ul Duplicator este de ajutor pentru migrarea și…
PR, cum îți poate îmbunătăți SEO pentru maximizarea profitului
Multe oferte SEO folosesc tactici de PR pentru a câștiga legături de ani buni. Acum, mai mult decât oricând, crearea de legături devine din ce în ce mai bazată pentru ambele zone. Părțile interesate lucrează în tandem pentru a obține cât mai mult din ambele direcții.
Prin strategiile de PR toată lumea are de câștigat.
În timp ce, cei doi pot părea extrem de diferiți în abordare, ambii piloni de marketing au ca esență, creșterea încrederii clienților. Aceasta poate fi obținută fie din motoarele de căutare prin optimizare SEO, fie din publicul unui client pentru PR.
În baza noastră de date avem website-ul tutun la pungă, unde se poate vedea un exemplu de magazin online cu o creștere a traficului organic.
Cu o valoare comună atât de importantă care stă la baza ambelor câmpuri, nu are sens să atingem obiectivele împreună? Unirea acestor eforturi va duce la atingerea obiectivelor într-un timp mai scurt.
În ciuda acestui fapt, rar se întâmplă să găsești SEO și PR care funcționează în armonie pentru a câștiga la maxim pentru fiecare domeniu.
În acest articol de pe blog, vom prezenta cinci sfaturi pentru o relație armonioasă între PR și SEO, pentru a obține cele mai bune rezultate din ambele lumi. Prin marketing digital se poate folosi un mix de acțiuni care să vă aducă conversii.
PR-ul are nevoie de colaborare din prima zi
Introducerea celor două echipe nu trebuie să însemne mai multă muncă. Este nevoie doar de o transparență suplimentară și o comunicare mai clară între echipe.
Solicitați un apel introductiv pentru a fi rezervat între PR și SEO cât mai curând posibil. De asemenea, dacă sunteți o agenție SEO sau un client, împărtășiți informații de fundal ale relației de lucru actuale dintre echipe.
Transparența duce la crearea încrederii
Stabilirea acestei relații de la început, spre deosebire de continuarea creșterii așteptărilor atunci când așteptările au fost deja consolidate, va asigura că schimbul de informații relevante este înrădăcinat în acest proces.
Învățați reciproc
Când ești un specialist în ceva, este ușor să uiți că alți oameni nu știu ce faci. În realitate, există atât de multe, încât atât un specialist în PR, cât și specialist SEO pot învăța unul de la altul.
De exemplu, deși există mulți factori importanți de clasare, link-urile rămân unul dintre cele mai importante pentru Google și alte motoare de căutare.
În calitate de specialiști SEO, știm ce face un link de bună calitate, unde avem nevoie de el și de câte avem nevoie . Un specialist PR nu ar ști neapărat acest lucru și nu ar înțelege pe deplin de ce sunt importante legăturile.
De asemenea, echipa de PR a unui client va ști probabil ce asigură acoperirea mărcii în publicațiile relevante și de top. Outreach-ul este doar o parte a SEO, în timp ce este o parte esențială din cotidianul oricărei strategii PR.
Înțelegeți avantajele PR dincolo de construirea legăturilor
Există atât de multe alte avantaje ale PR-ului online, în afară de link building. De aceste avantaje se poate folosi nu doar strategia SEO pe care o veți folosi, dar și marca dvs.
Colaborarea de acest fel, va duce la culegerea reciprocă a beneficiilor oferite de prezența în mediul online. Cât numele dvs. apare într-o publicație recunoascută, beneficiați de PR și de un link cu autoritate în același timp.
Recunoașterea și conștientizarea mărcii
De mult timp, experții din industrie vorbesc despre modul în care expunerea mărcii, poate contribui la SEO. Chiar și atunci când link-urile nu sunt incluse în articolul inițial.
Motoarele de căutare precum Google sau Bing devin din ce în ce mai avansate în fiecare zi. Mulți oameni consideră acum că mențiunile de marcă, singure, pot avea un impact asupra SEO.
Impactul este cu atât mai mare dacă marca sau clientul menționat de află pe domenii relevante, cu autoritate mare și este înconjurat de cuvinte cheie relavante.
PR și managementul reputației online
PR-ul în mediul online poate influența prima impresie a unui brand potențial asupra unei mărci. Mai ales că primele impresii vor fi generate din rezultatele SERP și nu de website-ul mărcii în sine.
Un client nou care descoperă un brand online, prima lui impresie va fi probabil rezultatele SERP și nu website-ul mărcii.
Este ușor de observat atunci cum o bucată de „acoperire negativă” ar dăuna percepției unei persoane despre marca dvs. și – în final – ar reduce ratele de conversie. În schimb, o parte relevantă și pozitivă a acoperirii online poate crește ratele de conversie și, la rândul lor, veniturile companiei.
Locul de muncă al unui specialist în PR digital este acela de a ajuta la comunicarea impactului și a importanței pe care o poate avea media online. În special impactul asupra SEO și valorile ulterioare care pot avea un impact tangibil asupra veniturilor și vânzărilor.
Aliniați-vă mesajele acolo unde este posibil
Din punct de vedere istoric, PR-ul digital s-a concentrat pe crearea de legături la scară. Există mult mai mult pentru PR-ul digital decât aceste legături. După cum s-a discutat, această cunoaștere și înțelegere este unul dintre cele mai valoroase active pentru industrie.
Acest lucru este valabil în special pentru clienții care s-au bazat întotdeauna pe metricele de legătură simple. Acestea sunt variabilele de măsură pentru succesul campaniilor de PR în mediul online.
Uneori, știrile și mențiunile online nu va pune marca în fața oamenilor potriviți.
Link-urile de pe website-uri, dacă sunt irelevante, ar avea un impact mic. Această lipsă a impactului se va reflecta supra valorilor care pot avea la rândul lor un impact tangibil asupra veniturilor și vânzărilor.
Variabilele acestea pot fi reprezentate de traficul organic din recomandări și conversiile. Chiar dacă aceste valori sunt benefice pentru expunerea mărcii și SEO, încrederea și calitatea acestora trebuie luată în considerare pe termen lung.
O campanie de PR publică de succes ar trebui să pună compania sau clientul la locul potrivit. Compania va ajunge în fața publicului potrivit la momentul potrivit.
Crearea de conținut util, cu un public țintă relevant în fruntea ideii, este esențială.
Acesta este locul în care PR și SEO se întâlnesc. Cei care colaborează strâns încă din prima zi, vor ajuta la eficientizarea procesului de generare a unei campanii. Vor putea obține atât legături, cât și acoperirea și expunnerea care contează.
Distribuiți pentru a maximiza potențialul
Când vine vorba de sensibilizare, eliminarea crossover-ului și asigurarea relațiilor existente poate fi un punct dureros. Atât pentru echipele de PR, cât și pentru echipele SEO care lucrează împreună.
Toată lumea face parte dintr-o echipă mai mare, care cuprinde pe toți cei implicați. Scopul principal al acestei echipe extinse este maximizarea potențialului companiei clientului. Dimensiunea acestei companii nu este relevantă.
Conversiile reprezintă obiectivul cel mai important.
Un obiectiv principal pentru clienți este de a primi link-uri și acoperire pe website-uri și publicații relevante. Se va urmări creșterea și diversificarea portofoliului de backlink și de a ocupa primele poziții în SERP.
Acesta poate fi un prim pas excelent pentru crearea unui proces de divizare a țintelor de sensibilizare. Probabilitatea de a nu exista o relație de PR, nu duce decât la posibilitatea de a o identifica.
Concluzii
PR-ul și optimizarea SEO s-au dezvoltat în mai multe moduri interesante în ultimii ani. Au ajuns acuma două discipline de marketing care se suprapun în mai multe moduri.
Este esențială o relație de lucru bună, o strategie solidă și o înțelegere aprofundată a celor la care încercați să ajungeți. Acest lucru va diferi mult între clienți sau companie.
Prin combinarea eforturilor dvs. de SEO și PR, veți atrage punctele forte ale ambelor echipe. Veți reuși să planificați o strategie de marketing digital care va oferi rezultatele pe care le așteptați.
Nu trebuie decât să vă asigurați că eforturile dvs. se vor evidenția pe o piață aglomerată.
Asigurarea prezenței online nu mai reprezintă viitorul. De câțiva ani, aceasta este deja prezentul care se întâmplă în viața de zi cu zi. Dacă doriți să fiți cât mai aproape de consumatori aveți nevoie de promovare web.
Puteți analiza oferta noastră de servicii SEO, iar dacă aveți nevoie de ceva sau doriți o ofertă personalizată, nu ezitați să accesați datele noastre de contact.